Garantie / klachten
Garantie
XLsanitair.com biedt klanten een standaard garantie van twaalf maanden op alle producten die via onze webshop worden verkocht. Deze garantie geldt voor materiaal- en fabricagefouten, maar niet voor schade die is veroorzaakt door verkeerd gebruik, onjuiste installatie of nalatig onderhoud. De garantieperiode begint op de dag dat het product is afgeleverd.
Om van onze garantie gebruik te maken, heeft u het volgende nodig:
• Een geldig aankoopbewijs met een datum die binnen de garantieperiode valt.
• Een kopie van het originele aankoopbewijs.
• Een beschrijving van het defect.
• Een foto van het product.
• Het artikelnummer van het product.
Als u aan de bovenstaande eisen voldoet, neem dan contact op met onze klantenservice om een vervangend product te krijgen. We zullen er alles aan doen om u zo snel en goed mogelijk te helpen!
Klachten
Ondanks onze uiterste zorg is het helaas niet altijd te voorkomen dat er iets niet geheel uw verwachting verloopt. We adviseren u eerst uw klacht bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen via e-mail naar [email protected]. We gaan onze uiterste best doen om het probleem samen op te lossen. Als dit voor u niet leidt tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling door WebwinkelKeur. Zie hieronder voor meer informatie.
Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.
Reviews
Wij vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en onze service. Deze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door Trustpilot en WebwinkelKeur. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere beloningen gegeven.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Trustpilot heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.