Garantie / klachten
Garantie
XLsanitair.com biedt klanten een standaard garantie van twaalf maanden op alle producten die via onze webshop worden verkocht. Deze garantie geldt voor materiaal- en fabricagefouten, maar niet voor schade die is veroorzaakt door verkeerd gebruik, onjuiste installatie of nalatig onderhoud. De garantieperiode begint op de dag dat het product is afgeleverd.
Om van onze garantie gebruik te maken, heeft u het volgende nodig:
ā¢ Een geldig aankoopbewijs met een datum die binnen de garantieperiode valt.
ā¢ Een kopie van het originele aankoopbewijs.
ā¢ Een beschrijving van het defect.
ā¢ Een foto van het product.
ā¢ Het artikelnummer van het product.
Als u aan de bovenstaande eisen voldoet, neem dan contact op met onze klantenservice om een vervangend product te krijgen. We zullen er alles aan doen om u zo snel en goed mogelijk te helpen!
Klachten
Het kan helaas altijd voorkomen dat er iets niet geheel naar verwachting verloopt. We adviseren u dan ook eerst klachten bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen via e-mail naarĀ [email protected].Ā Als dit niet leidt tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 biedt de Europese Commissie ook de mogelijkheid om klachten in te dienen via het ODR-platform. Hiervoor kunt u terecht op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u deze deponeren via het platform van de Europese Unie.
Reviews
Wij vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd doorĀ Trustpilot en Webwinkelkeur.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere beloningen gegeven.